انواع تبلیغات اینترنتی و رابطه آن با تبلیغات به چه صورت است ؟

انواع تبلیغات اینترنتی و رابطه آن با تبلیغات

تبلیغات اینترنتی به چهار دسته تقسیم می شود که عبارت اند از :

PPC: (Pay Per Click ) تبلیغات کلیکی : 

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ هستند که در آن شما تنها به ازای هر کلیک به روی تبلیغ خود یک مبلغ مشخص را پرداخت می‌کنید. این تبلیغات می‌تواند در موتورهای جستجو از قبیل گوگل انجام شود یا آنکه بروی سایت‌های مختلف نمایش داده شود و در کنار یک سئوی قوی می‌تواند بسیار برای سایت شما تاثیرگذار باشد .

PPI: (Pay Per Impression ) تبلیغات نمایشی :

پرداخت هزینه در ازای نمایش تبلیغات ، در تبلیغات نمایشی شما به ازای تعداد نمایش تبلیغ پول می‌پردازید.

در این روش تبلیغ‌کننده هیچ تضمینی نمی‌دهد که چه میزان از بینندگان تبلیغ بر آن کلیک خواهند کرد ولی تضمین می‌کند تبلیغ شما مثلا ۱۰۰۰۰۰ بار نمایش داده شود.

 

سئو

SEO :

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد . به فرایند بهینه سازی محتوای آنلاین گفته می شود به گونه ای که موجب افزایش جذابیت برای موتورهای جستجو شده است.

در نتیجه، آن محتوا در هنگام جستجوی عبارتی به خصوص، در رتبه بالاتری قرار می گیرد. به صورت خلاصه به معنی بهینه سازی متن داخل سایت برای موتورهای جستجو می باشد .

SMM :

به معنی بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌باشد خلاصه شده کلمه Social Media Marketing است. این فرآیند برای جذب ترافیک و کاربر بیشتر در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد و یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی می‌باشد .

تبلیغات اینترنتی

این مطالب را حتما بخوانید

بنر تبلیغاتی

بنر اینترنتی چیست ؟

بنرهای اینترنتی پیامی است که به شکل تصویر و یا متن در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد و بینندگان را به موضوع مورد نظر هدایت می کند . یک بنر استاندارد…

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید