معیار های سنجش یک تبلیغ خوب در چیست ؟

تبلیغ خوب

معیار های سنجش یک تبلیغ خوب در چیست ؟

برای خلق یک آگهی تبلیغاتی خوب باید به نکات زیر توجه کرد :

جلب توجه

یک تبلیغ باید توانایی این را داشته باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

ارتباط و تاثیر مناسب

برای یک تبلیغ مناسب و اثر گذار باید به مواردی همچون انتخاب لحن مناسب، تناسب میزان اطلاعات داده شده متناسب با حوصله مخاطب باید در نظر  گرفته شود. غیر از جلب توجه مشتری باید به ترغیب کردن مخاطب به آگهی هم توجه کرد. اگر قرار است مشتری محصولی را خریداری کند باید او را تشویق کرد و یادتان باشد شما مسئول سرگم کردن مشتری ها نیستید.

 

مشاوره تبلیغاتی

ماندگاری در ذهن

تبلیغ خوب باید پیامش را در ذهن مشتری حک کند. باید تاثیر عمقی و دائم را در ذهن مشتری داشته باشد. اگر می خواهید مخاطب پیام شما را در رسانه ببیند و کاری که شما از او خواسته اید انجام دهد باید پیام شما در ذهن آن بماند. که خلاقیت، کلید این هدف است.

تاکید برند

مخاطب باید در خاطرش باشد چه برندی تبلیغ شده است. بعضی اوقات تبلیغی به خوبی ساخته می شود ولی برند به درستی در آن معرفی نمی شود. در این صورت مخاطب آن آگهی را به خاطر نمی سپارد و به یاد نمی آورد که از طرف چه برندی به او پیام داده شده است.

هماهنگی سطح درک

پیام تبلیغ باید متناسب با سطح درک مخاطب باشد که اگر بالاتر از درک او باشد پیام را متوجه نمی شود و اگر پایین تر از درک او باشد آگهی را جدی نمی گیرد.

این مطالب را حتما بخوانید

بنر تبلیغاتی

بنر اینترنتی چیست ؟

بنرهای اینترنتی پیامی است که به شکل تصویر و یا متن در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد و بینندگان را به موضوع مورد نظر هدایت می کند . یک بنر استاندارد…

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید