بنر اینترنتی چیست ؟

بنر تبلیغاتی

بنر اینترنتی چیست ؟

بنرهای اینترنتی پیامی است که به شکل تصویر و یا متن در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد و بینندگان را به موضوع مورد نظر هدایت می‌کند. یک بنر استاندارد حدودا از 468 پیکسل پهنا و 60 پیکسل ارتفاع دارد البته برای سایت های مختلف و طراحی های خاص متغیر می باشد که معمولا در بالای صفحات یا در جاهای دیگر وب قرار می‌گیرد.

بنرهای کوچک تر به شکل بند انگشتی و تمبر پستی هستند که بنرها را می‌توان به صورت ثابت، چرخشی، یا از طریق سیستم‌های مدیریت پخش آگهی، روی صفحات وب قرار داد.

اندیشه نوین

مزیت مهم بنرها این است که به صورت فعال عمل می‌کنند و مشتری را به سمت سایت آگهی دهنده هدایت می‌کند. تهیه بنر بسیار سریع و کم هزینه است که می‌شود با تکنیک های گرافیکی، عکس، انیمیشن آن‌ها را طراحی کرد.

با استفاده از سیستم مدیریت آگهی دهندگان می‌توان در هر لحظه به صورت آنلاین به اطلاعاتی نظیر دفعات پخش بنر، تعداد کلیک‌های روی هر بنر، تاریخ، زمان، و حتی کشور فرد کلیک کننده دست پیدا کرد و پس از مدت کوتاهی بر اساس نتایج به دست آمده تبلیغات را به نحوی که بهترین نتیجه را حاصل کند، تغییر داد. تجربه نشان داده است که استفاده‌ی هوشمندانه از بنر به ویژه در معرفی نام تجاری و پیشبرد هدف بسیار موثر است.

این مطالب را حتما بخوانید

بنر تبلیغاتی

بنر اینترنتی چیست ؟

بنرهای اینترنتی پیامی است که به شکل تصویر و یا متن در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد و بینندگان را به موضوع مورد نظر هدایت می کند . یک بنر استاندارد…

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید