استراتژی تبلیغات چه ارتباطی با تکنیک ها و تاکتیک ها دارد ؟

کانون تبلیغاتی اندیشه نوین

استراتژی تبلیغات چه ارتباطی با تکنیک ها و تاکتیک ها دارد ؟

استراتژی های تبلیغاتی ابزارهایی هستند که به وسیله ی آن می توان به هدف های بلند مدت بازاریابی خود دست پیدا کرد . استراتژی علم تنظیم نقشه، برای ترویج و ترفیع محصول و معرفی محصول یا خدمات به بازار است.

واژه‌ی استراتژی و تاکتیک از نظر معنی و مفهوم به هم نزدیک‌اند و شاید در بعضی مواقع به جای یک دیگر به کار می روند. لازم به توضیح است که بهترین طرح ها و نقشه ها اگر با استراتژی درستی پیاده نشود فاییده ای ندارند.

به طور خلاصه استراتژی مسلط شدن بر روی شیوه های صف آرایی نیروها برای به دست آوردن اهداف شرکت است. تاکتیک ابزاری برای رسیدن به اهداف استراتژیک است.

در استراتژی تبلیغات، سازمان ها ناچارند به صورت دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و روند تبلیغات سازمان نظارت کنند.

کانون تبلیغاتی اندیشه نوین

هدف استراتژی تبلیغات این است که برای سازمان‌ها این امکان به وجود بیاید که در دوره های بلند مدت شرایط در حال تغییر را با شیوه های موفقیت آمیز مدیریت کنند.  

و همانطور مدیران استراتژیست تبلیغات باید افراد خلاق و با دید باز باشند تا بتوانند تغییرات را درک کنند و واکنش های مناسبی را از خود نشان دهند و به خاطر داشته باشید ارائه و اجرای تاکتیک‌های تبلیغاتی به عهده‌ی مدیران استراتژیست است.

نکته مهم، ارتباطی است که بین سه اصطلاح تاکتیک، تکنیک، استراتژی با یک دیگر دارند. هر استراتژی ازتعدادی تاکتیک و هر تاکتیکی شامل تعدادی تکنیک می باشد و در اصل استراتژی و تاکتیک معانی نزدیکی به هم دارند که در بعضی مواقع به جای یک دیگر استفاده می شوند.

بازرگانی صدا و سیما

این مطالب را حتما بخوانید

بنر تبلیغاتی

بنر اینترنتی چیست ؟

بنرهای اینترنتی پیامی است که به شکل تصویر و یا متن در اختیار سایت‌ها قرار می‌گیرد و بینندگان را به موضوع مورد نظر هدایت می کند . یک بنر استاندارد…

بیشتر بخوانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید استعداد خود را پیدا کنید